Η MGM, το στούντιο πίσω από την ταινία, έχασε 30 - 50 εκατ. δολάρια εξαιτίας των αναβολών.

Η Apple, το Netflix και άλλες πλατφόρμες streaming διερεύνησαν τη πιθανότητα εξαγοράς του «No Time to Die», της νέας ταινίας Τζέιμς Μποντ, που αρχικά είχε προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες τον περασμένο Απρίλιο και μετά πολλών αναβολών λόγω πανδημίας, θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες την Άνοιξη 2021 (καλώς εχόντων των πραγμάτων).

Το θέμα -που είναι πρώτη είδηση στο Χόλιγουντ αυτές τις μέρες-, έφερε στη δημοσιότητα το δίκτυο Bloomberg. Άλλα στούντιο, όπως η Paramount και η Sony, έχουν εξασφαλίσει κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων πωλώντας σε πλατφόρμες streaming ταινίες όπως τα φιλμ «Greyhound», «Coming 2 America» και «Without Remorse», ενώ οι αίθουσες συνεχίζουν να βρίσκονται σε δεινή κατάσταση καθώς η πανδημία είναι σε έξαρση.

«Δεν σχολιάζουμε φήμες. Η ταινία δεν είναι προς πώληση. Η κυκλοφορία της έχει αναβληθεί για τον Απρίλιο του 2021, προκειμένου να διασφαλιστεί η κινηματογραφική εμπειρία», δήλωσε εκπρόσωπος της MGM στο Variety, αρνούμενος να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει την είδηση.

Επικαλούμενο πηγές στελεχών από διαφορετικά στούντιο, το Variety αναφέρει σε δημοσίευμα ότι η MGM διερεύνησε την πιθανότητα πώλησης της νέας ταινίας Μποντ, της τελευταίας με πρωταγωνιστή τον Ντάνιελ Κρεγκ, μόνο για την αμερικανική αγορά, ωστόσο υπό την προϋπόθεση υψηλού τιμήματος.

Σύμφωνα με τις διαρροές, το στούντιο ήταν σε αναζήτηση συμφωνίας της τάξης των 600 εκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν έχει γίνει σαφές εάν οι παραγωγοί των ταινιών Μποντ, Μπάρμπαρα Μπρόκολι και Μάικλ Τζ. Γουίλσον που έχουν τον έλεγχο του franchise μέσω της εταιρείας τους Eon, θα συνυπέγραφαν τη συμφωνία.

Επίσης, η Universal Pictures, η οποία έχει τα δικαιώματα διανομής στο εξωτερικό του «No Time to Die», θα έπρεπε με τη σειρά της να αποζημιωθεί.

Εκτός των άλλων, η πώληση του «No Time to Die» σε πλατφόρμα είναι εξ ορισμού πρόκληση για τα logistics. Η ταινία κόστισε σε επίπεδο παραγωγής περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια και έχει συνάψει -ως είθισται- μία σειρα συμφωνιών σε επίπεδο διαφήμισης για να καλύψει τα έξοδα παραγωγής- συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών Land Rover, Omega και Heineken. Οι εταιρείες περίμεναν ότι η ταινία να βγει στις αίθουσες και ίσως δεν είναι ικανοποιημένες με την προοπτικής της κυκλοφορίας της μόνο σε πλατφόρμες.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της πώλησης του «Coming 2 America’s» στην Amazon, που έγινε σε συνεργασία με τους διαφημιστικούς εταίρους της, McDonald’s και Crown Royal.

 

Με πληροφορίες από huffingtonpost.gr