Κέιτ Μος: Ο τρελός έρωτας της για τον Πιτ Ντόχερτι, οι έντονες συγκρούσεις και ο εθισμός στις ουσίες

POP UP TEAM
/
15 Ιουλίου, 2020

Ο τρελός έρωτας της Κέιτ Μος για τον Πιτ Ντόχερτι, μία σχέση γεμάτη πάθος, έντονες συγκρούσεις και έναν τεράστιο εθισμό στην κοκαΐνη.

Η Πάμελα ντε Μπαρ είχε δώσει στο βιβλίο της “Let’s spent the Night Together” τον δικό της ορισμό του τι σημαίνει για μία γυναίκα να είναι γκρούπι: «Πρώτα απ’ όλα πρέπει να σε διακατέχει μια ακαταμάχητη επιθυμία για τη μουσική και πολύ περισσότερο για την ροκ σκηνή. Δεύτερον πρέπει να δέσεις κόμπο τον ερωτισμό σου με τη μουσική αυτή. Τρίτον, πρέπει να είσαι αποφασισμένη να μην έχεις όρια στο να κατακτήσεις όποιο είδωλο της ροκ σου αρέσει. Να νιώθεις ελεύθερη να δοκιμάσεις τα πάντα. Τέλος, τέταρτον πρέπει να μάθεις να μην πληγώνεσαι από τις ερωτικές σου περιπέτειες,» γράφει η διασημότερη, ίσως, γκρούπι όλων των εποχών, μία γυναίκα που έπαιξε με τεράστια επιτυχία στη ζωή της έναν ρόλο που πολλές θα ήθελαν να έχουν παίξει. Αυτόν του αντικείμενου του πόθου, του «καυτού» κοριτσιού που διαθέτει την ομορφιά, τη σεξουαλικότητα, αλλά και την εγκεφαλική γοητεία για να γίνει σύντροφος και μούσα ενός διάσημου, περιζήτητου αστέρα της μουσικής.

Αν εξετάσεις το φαινόμενο από ανθρωπολογικής και κοινωνιολογικής σκοπιάς θα διαπιστώσεις ότι πράγματι οι άνθρωποι που συνδέονται με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής έχουν μία πολύ κοινή φιλοσοφία, μία κοινή, ακατανίκητη έλξη για άντρες ή γυναίκες που ανεβοκατεβαίνουν στη σκηνή και έναν κοινό παρανομαστή στην ψυχολογία τους. Αυτόν του ατόμου που τρέφεται από την ιδέα και μόνο του να βρεθεί στο πλευρό ενός πετυχημένου ροκ σταρ με αμέτρητες κατακτήσεις, ενός συντρόφου-είδωλο που θα βρίσκεται μόνιμα on the road και τον οποίο ποτέ δεν θα είναι σε θέση ακριβώς να ελέγξει. Παρόλα αυτά υπάρχουν και οι περιπτώσεις στις οποίες το άτομο που διακατέχεται από την εν λόγω ανίκητη έλξη για το παραπάνω μοντέλο ερωτικού συντρόφου είναι και το ίδιο διάσημο και πετυχημένο, με την δική του ξεχωριστή καριέρα και δικές του αμέτρητες, ερωτικές κατακτήσεις. Η Κέιτ Χάντσον και η Κέιτ Μος είναι πιθανότατα οι πιο γνωστές γυναίκες με μία ειδική, χαρακτηριστική έφεση στους άντρες που πιάνουν μία κιθάρα και ανεβαίνουν στη σκηνή.

http://youtu.be/EnRwynAqv9A

Μετά τον χωρισμό της από τον Τζόνι Ντεπ το 1997 και μέχρι τη γνωριμία της με τον φωτογράφο Nikolai von Bismarck τον 2015, η Κέιτ Μος έχει συνδεθεί ερωτικά με πολλούς άντρες οι οποίοι σχετίζονται με τη βιομηχανία της μουσικής. Από τον Antony Langdon, κιθαρίστα του γκρουπ Spacehog, μέχρι τον κιθαρίστα των The Kills, Jamie Hince, το διάσημο μοντέλο έχει αποδείξει πολλές φορές την αδυναμία της στους παρτενέρ που κάνουν ταχυδακτυλουργικά με τα τάστα μίας Stratocaster. Όμως, η πιο γνωστή και «προβληματική», κατά πολλούς, σχέση της ήταν με τον Πιτ Ντόχερτι, τον frontman του βρετανικού συγκροτήματος The Libertines, ενός ανθρώπου βαθιά αυτοκαταστροφικού, συχνά ανεξέλεγκτου, για τον οποίο η Κέιτ αισθάνθηκε έναν βαθύ, παθιασμένο έρωτα από τον οποίο ήταν ανύμπορη να ξεφύγει. Παρά το γεγονός ότι η σχέση τους κράτησε μόλις δύο χρόνια (από το 2005 έως το 2007) και είχε υπερβολικά πολλά σκαμπανεβάσματα, το πρώην ζευγάρι, με κάποιον μαγικό τρόπο, πάντα κατέληγε μαζί στο κρεβάτι, όσα προβλήματα και εντάσεις κι αν προέκυπταν ανάμεσα τους. Άτομο του στενού τους περιβάλλοντος είχε επιχειρήσει να εξηγήσει την περίπτωση σε κάποιο από τα αμέτρητα ταμπλοίντ που είχαν, κατά καιρούς, φιλοξένει άρθρα για την ερωτική ιστορία τους, λέγοντας πως «η Κέιτ ήταν τόσο βαθιά προσκολλημένη σε εκείνον γιατί ο εθισμός του στα ναρκωτικά ήταν μεγαλύτερος από τον εθισμό του σε εκείνη, συνεπώς δεν γινόταν να τον κοντρολάρει όπως θα μπορούσε να κάνει με άλλους άντρες».

Όταν η Κέιτ γνώρισε τον Πιτ
Στις 16 Ιανουαρίου του 2005 η Μος συνάντησε για πρώτη φορά τον Ντόχερτι στο πάρτι για τα 31α γενέθλια της. Εκείνος ήταν ένας λαμπερός, ανερχόμενος ροκ σταρ με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, σημαδεμένες φλέβες από τις αλλεπάλληλες ενέσεις ηρωίνης και μία ελαφρώς επιθετική στάση απέναντι στα πράγματα, εκείνη ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα και σοκαριστικά όμορφα μοντέλα της δεκαετίας του ’90. Εκείνη ένιωσε από την πρώτη στιγμή πως αυτός είναι ο κατάλληλος άντρας για την επόμενη ερωτική της περιπέτεια, εκείνος θα δηλώσει λίγο καιρό αργότερα για την αγαπημένη του «Την αγαπώ από τα βάθυ της καρδιά της. Αγαπώ τα κόκκαλα της, αγαπώ τα μυαλά της». Το 2007, μετά από μία πολύκροτη ερωτική σχέση που απασχόλησε ιδιαίτερα τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, κυρίως λόγω ενός βίντεο στο οποίο το πρώην ζευγάρι διακρίνεται καθαρά να κάνει χρήση κοκαϊνης μέσα σε ένα μουσικό στούντιο, ο Ντόχερτι ζήτησε από τη Μος να τον παντρευτεί και εκείνη είπε «ναι». Λίγους μήνες μετά χώρισαν υπό αδιεκρίνιστες συνθήκες με τους πιο στενούς φίλους του μοντέλου να υποστηρίζουν ότι πήρε την απόφαση να χωρίσει τον Πιτ για να μη δει την καριέρα της να καταστρέφεται ολοσχερώς.

«Πέντε γραμμές μέσα σε 40 λεπτά»
Τον Σεπτέμβριο του 2005, και ενώ η Μος ήταν ζευγάρι με τον Ντόχερτι για περίπου 9 μήνες, ένα βίντεο τραβηγμένο από κρυφή κάμερα σε ένα μουσικό στούντιο στο δυτικό Λονδίνο δείχνει το σούπερ μόντελ με κάθεται δίπλα στον σύντροφό της σε έναν καναπέ και να κάνει χρήση κοκαΐνης. Η Μος φαίνεται να αστειεύεται με τον Πιτ, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ ενώ περιμένουν για να ολοκληρώσουν την ηχογράφηση ενός κομματιού. Κατά την διάρκεια του οπτικού υλικού η Κέιτ ρίχνει κοκαϊνη πάνω σε μία επιφάνεια και να την χωρίζει σε λεπτές γραμμές πριν την μοιράσει στους υπόλοιπους. Στη συνέχεια φαίνεται να «κάνει» η ίδια πέντε γραμμές μέσα σε περίπου 40 λεπτά, με τον διεθνή Τύπο να κάνει πρωτοσέλιδο το περιστατικό. Την επόμενη ημέρα μεγάλα brands, όπως οι οίκοι Burberry και Chanel και τα σκανδιναβικά H&M ανακοίνωσαν ότι σπάνε τα συμβόλαια τους με την πανέμορφη Βρετανίδα, ρίχνοντας την, μέχρι τότε, πολύ πετυχημένη επαγγελματική πορεία της σε μία πρωτοφανής κάθοδο. Από εκείνη την ημέρα οι παπαράτσι γίνονται στην κυριολεξία η σκιά του ζευγαριού και ο Ντόχερτι φτάνει πολλές φορές στο σημείο να τους αντιμετωπίσει, ρίχνοντας μπουνιές στον φωτογραφικό τους φακό.

Ένα βίντεο από συναυλία των Babyshambles (του δεύτερου συγκροτήματος του Ντόχερτι) όπου η Μος εμφανίστηκε στη σκηνή για να κάνει φωνητικά σε ένα κομμάτι. Εκείνη την ημέρα ο Πιτ την είχε συστήσει στο κοινό ως «η αρραβωνιστικιά μου».

Σαν ένας χείμαρρος που είχε παρασύρει τα πάντα στο πέρασμα του, ο έρωτας της για τον κατά 5 χρόνια νεότερο της Ντόχερτι άλλαξε δραματικά τη ζωή της Μος, επηρεάζοντας ακόμα και την εξωτερική της εμφάνιση. Πλέον ο όρος που του είχε θέσει όταν πρωτογνωρίστηκαν (να κόψει την ηρωίνη γιατί κάτι τέτοιο θα την έβαζε σε σοβαρούς μπελάδες) έμοιαζε άκαρπος και άτοπος. Ο άντρας που αγαπούσε είχε πράγματι σταματήσει την ηρωίνη, αλλά η δική της καθημερινότητα έμοιαζε να έχει περισσότερα προβλήματα από κάθε άλλη φορά. Οι οίκοι με τους οποίους συνεργαζόταν διέκοπταν το ένα συμβόλαιο μετά το άλλο και το όνομα της συνδέθηκε εν μία νυχτί με αυτό μίας σκοτεινής, αυτοκαταστροφικής περσόνας που ενδιαφερόταν περισσότερο να αποτελέσει έμπνευση για ροκ μουσικούς παρά να συνεχίσει να είναι ένα γκλάμορους πρότυπο για υγιείς γυναίκες με εντυπωσιακά ρούχα και ακαταμάχητο σεξαπίλ. Τι κι αν αυτά τα δύο πολύ συχνά πηγαίνουν αγκαζέ; Yπήρξε μία αρκετά μεγάλη χρονική περίοδος κατά την οποία κανένα brand και κανένας οίκος μόδας δεν επιθυμούσε να ρισκάρει μία πιθανή σύνδεση με το πρόσωπο της. Ο φωτογράφος και καλός φίλος της Κέιτ, Μάριο Σορέντι, είχε πει σε κάποια συνέντευξη του πως το περιστατικό στο στούντιο του Λονδίνο ανάγκασε τον πλανήτη της μόδας να αντιμετωπίσει αυτό που λίγο πολύ όλοι ήξεραν αλλά παρέβλεπαν χάρη στον επαγγελματισμό, την ακεραιότητα του χαρακτήρα της και την απαράμιλλη ομορφιά της. Ότι πίσω από αυτή τη θεϊκή μορφή ενός καλογυαλισμένου αερικού υπήρχε κρυμμένη μία κατασκότεινη προσωπικότητα έτοιμη να καταρρεύσει σε οποιοδήποτε, τυχαίο σημείο της διαδρομής.

http://youtu.be/u2FJIzY1d1Y

Η Κέιτ είναι αυτή;
To 2006 η βρετανική εφημερίδα The Sun κυκλοφορεί, έχοντας στο εξώφυλλο μία παπαρατσική φωτογραφία-στιγμιότυπο ενός ξέφρενου γλεντιού σε ένα λονδρέζικο διαμέρισμα. Στην εικόνα, που 14 χρόνια μετά θεωρείται εμβληματική, φαίνεται η Κέιτ Μος κρεμασμένη με το κεφάλι ανάποδα από το παράθυρο ενος σπιτιού με τον Ντόχερτι και έναν φίλο τους σκυμμένους από πάνω της. Τα ξανθά, μεταξένια μαλλιά της ανεμίζουν στον αέρα. Το μοντέλο έχει ένα τσιγάρο στο στόμα και φαίνεται να είναι σκασμένη στα γέλια, τη στιγμή που ο σύντροφος της τής τραγουδάει, παίζοντας κιθάρα. Θα μπορούσε να είναι ακόμα και εξώφυλλο ενός «μεγάλου» ροκ δίσκου των 90’s, αλλά δεν ήταν. Για την ακρίβεια, για τα βρετανικά ταμπλοίντ ήταν η επιβεβαίωση ότι η σχέση της Μος με τα ναρκωτικά βρισκόταν πια σε ένα επικίνδυνο, κομβικό σημείο. Στις συνειδήσεις του κόσμου για όλο αυτό έφταιγε αποκλειστικά και μόνο ο Πιτ, όμως, εκείνη φαινόταν απόλυτα παραδομένη στον έρωτα της για την ψιλόλιγνη φιγούρα του, για την παράξενη, ευάλωτη προσωπικότητα του, η οποία έμοιαζε να την έχει καθηλώσει σε κάθε βαθμό και με όλους τους τρόπους. Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε λίγο μετά από μία απλή βόλτα τους στους δρόμους του Λονδίνου, το πρώην ζευγάρι φαίνεται να μπαινοβγαίνει στα καταστήματα για να αγοράσει κάποιο μουσικό όργανο, ενώ οι φωτογράφοι τους ακολουθούν κατά πόδας. Ο Ντόχερτι γίνεται έξαλλος και τους επιτίθεται καθώς η Μος τον ακολουθεί διακριτικά. Στο επόμενο καρέ οι δυο τους μιλούν γεμάτοι ενθουσιασμένοι με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και εκείνη πέφτει πάνω στον Πιτ και τον αγκαλιάζει με λατρεία, κοιτάζοντας τον τρυφερά στα μάτια. Σαν ένα τρισευτυχισμένο νεαρό κορίτσι, γεμάτα ζωντάνια και χαρά. που έχει μόλις κάνει δικό της των άντρα των ονείρων της

Τι θα γινόταν «αν»;
«Τσακωνόμασταν τόσο πολύ που θύμιζε τον πόλεμο του Βιετνάμ,» είχε πει ο Ντόχερτι για τις δύσκολες φάσεις της σχέσης του με την Κέιτ Μος. Ίσως αυτές οι συνεχείς συγκρούσεις σε συνδυασμό με την έντονη ανησυχία για την πορεία της στον χώρο της μόδας να ήταν οι βασικές αιτίες που έπεισαν τελικά το μοντέλο να χωρίσει τον Πιτ, ενώ τον αγαπούσε ακόμα. Κι έτσι ενώ οι περισσότεροι περίμεναν τον γάμο τους εκείνοι πήραν την απόφαση να ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους. Όσο για τη Μος, παρά τα αδιαπραγμάτευτα πια σκοτάδια της ψυχής της, ο θρόνος της στο σύμπαν της παγκόσμιας μόδας αποδείχθηκε ότι ήταν ακόμα εκεί και την περίμενε, να καθίσει ξανά πάνω του με λάμψη και τιμή, αλλά με έναν διαφορετικό πλέον, πιο μεστό, λιγότερο κοριτσίστικο τρόπο. Όσο για τον Πιτ μπήκε και βγήκε αρκετές φορές ακόμα σε κέντρο αποτοξίνωσης, προσπαθώντας να αντιμετωπίσει τους δαίμονες του. Όσες φορές κι αν το προσπάθησε, δεν τους ξεπέρασε ποτέ. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως αν η Κέιτ είχε είχε μείνει στο πλευρό του θα τα είχε καταφέρει.

Mε πληροφορίες από womantoc

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

© 2024 Spread Media - All Rights Reserved