Μόλις ξεκίνησε το lockdown no2 και ίσως είναι η ευκαιρία τώρα να εντάξεις τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου. Εάν οι έντονες ασκήσεις δεν αποτελούν την πρώτη σου επιλογή σου έχω τη λύση: το περπάτημα! Οικονομικό, ευχάριστο, με εναλλαγές εικόνων, σε φυσικό περιβάλλον και, κυρίως, ασφαλές με μηδαμινές πιθανότητες τραυματισμού.

Δες παρακάτω τους 12 λόγους για να προτιμήσεις το περπάτημα:

1) Αυξάνει την έκκριση των ενδορφινών, μειώνει το στρες, την κούραση, το αίσθημα θυμού και της σύγχυσης μέσα στα 10 πρώτα λεπτά.

2) Μειώνει τα αρνητικά συμπτώματα της καταρροής εξαιτίας του κρυολογήματος.

3) Εξασκεί τους μυς των χεριών και των ώμων.

4) Ενισχύει την οστική μάζα καταπολεμώντας τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης.

5) Δυναμώνει τα κάτω άκρα καταπολεμώντας κιρσούς και ενισχύοντας το φλεβικό και το λεμφικό τους σύστημα.

6) Βοηθά στο κάψιμο περισσότερου λίπους από το jogging.

7) Mειώνει τον κίνδυνο για εμφάνιση γλαυκώματος.

8) Καθυστερεί την εμφάνιση της νόσου Alzheimer κατά 5 έτη.

9) Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς, της κυκλοφορίας και βελτιώνει τους καρδιακούς παλμούς.

10) Μειώνει την πίεση κατά 5 μονάδες.

11) Μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέως εντέρου.

12) Βελτιώνει την ισορροπία προλαμβάνοντας τις πτώσεις.

 

Με πληροφορίες από shape.gr- Χριστίνα Μαυρίδου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Personal Trainer